2013年5月21日 星期二

▋飲飲食食。生日飯@Gough 40

▋飲飲食食。生日飯@Gough 40


很久沒有一班中學同學外出gathering呀
難得有人生日, 我地就去左中環Gough 40食飯

我個日早到了, 所以自己一個在中環行左一陣
去左公利飲庶汁, 夏天必飲呀!!!
 


(照片來自openrice.com)
之後入黑了, 所以無影相, Book左7:30食
地址好易搵, 勝香園一直走就係呀

每人平均消費大約$300
我地叫左2個Appetizer, 2個pasta&1個main course

先來mushroom with Caesar salad 
份量好小, 我好中意食菇類的
同埋D巴馬臣芝士一齊 食好好食呀

就係見到Caesar Salad 甘細份即刻叫多個appetizer
個青口煮得岩岩好, 好新鮮好好味呀

之後個個係linguine with Mullet Roe et Smoked Elf 
這個用上燻魚配意粉
食起上黎有D油, 但係同埋青瓜一齊食就無甘油


之後既係linguine with seafood in spicy tomato seafood broth 
呢個D意粉用蝦膏蕃茄整
食落好惹味呢


之後重有個Grilled U.S kurobota Pork with Peach Liqueur 
吾記得影呀, 個豬扒好嫩好好食呀, 吾會過咸
不過都係好細份, 4個人每人一細舊

我覺得Gough40 都幾好味, 
野食偏細份呀
4個人只係岩岩好, 如果你要追求食飯食到好滿好滿既就吾岩喇

生日當然小不了生日蛋糕呀
呢個係COVA的mango cake
佢吾同我地平時食既mango cake係呢個比較奶味

4個人食呢個Half size都OK, 吾洗一人食一大件





希望我既所有朋友都開開心心啦,  生日快樂!


Gough 40
地址: 中環歌賦街40號地下


沒有留言:

張貼留言