2013年5月15日 星期三

▋遊記。東京之旅 Day1-2 吉祥寺+ 新宿思出橫町燒肉

▋遊記。東京之旅 Day1-2 吉祥寺+ 新宿思出橫町燒肉

事隔2個多月, 我再不寫遊記
以我金魚般的記憶 很快就不會記得所有野
這次去8日7夜
我去時仍然好凍, 所以得好小櫻花睇到
最尾一日好熱就全部開曬喇
我去時重係8算... 衣家應該會再平好多

呢次係我第一次踏足日本



最衰都係我低能, 我book機票時已經見到會停台灣
但我見飛行時間差不多, 以為只是停一停落客
點知原來要係飛機上乾等一小時
你可以落機逛逛, 但我記得停機坪係好遠..
無謂迷路之下訓左一小時
10am上機, 6pm 終於到達東京
因為我想去拎free wifi card, 偏偏terminal1個counter無開..
我地就搭shuttle去terminal2拎..
未來幾日完全無用過!!!!!! 因為wifi Spot得好小地方!!!!!!!!!
我地今次住東新宿太陽道酒店
就係東新宿站上面
行去新宿就10分鐘

到埗即刻出去歌舞技町食博多拉麵
但我覺得麻麻, 如果你好喜歡豬骨湯底你會喜歡博多既拉麵
食完之後周圍行, 為的係摸熟D路, 係未來呢7日成日都行去新宿
去到日本當然要食雪糕呀
食完番酒店訓覺


第2日我地6點就起身, 7點出門口去吉祥寺
點知去到.....好多野10點先開門

我地去左食"松屋"
"松屋"係24小時連鎖牛肉飯店, 好似吉野家甘
但係好味D

我地7點幾唔知去邊好...



周圍影相


周圍玩狗


哈哈...佢要望佢主人去左買野


等到10點有野喇, 吉祥寺出名的炸牛肉球
之後去藥房買野, 吉祥寺係最平既, 平過上野
我第一日去唔知, 買得少, 之後再係第2度買D..
((龍角散, 新宿賣599yen
吉祥寺369yen..
係得一間好up dup既藥房甘平, 我唔知個名呀

之後去左池袋, 剩係見到百貨公司都唔想行呀
去左食壽司, 諗住坐低休息下
點知睇唔到佢有"立食"兩隻字
快D食完快D走人呀


之後約左朋友去新宿思出橫丁食燒肉, 麻麻地..
朋友話以前好好食的, 5個人食左11000yen

再行番入巷仔食串燒, 呢度1100yen

之後好後悔比朋友tum左同佢番池袋食佢話超級好食的回轉壽司
每一碟都係130yen, 但我地今日食過450yen的
就知道這個不好吃
((我地兩個人專登搭車去食的
當時已經11點多, 食完再番酒店



((((((((這樣就完結了day1-2
原來寫遊記會好肚餓
同埋要用力諗番當日做過的事


沒有留言:

張貼留言