2013年5月7日 星期二

▋四月生活雜記。

▋四月生活雜記。
好想紀錄下自己的生活呀
雖然每天都番工放工, 我想每個打工仔都係咁既..

其實我的生活雜記應該大多係星期六日出外的紀錄
9成係食物來的

哈哈, 現在有點打xanga的感覺

四月我轉曬之前係日本買既化妝品
((有夠貪新忘舊的==
THREE化妝品好好用呀, 粉餅夠細滑
Laduree 的粉底霜都好用, 遮瑕度好又保濕, 不過再遲D天氣太熱就用唔到
胭脂唔洗講, 大愛


IMG_3901
((兒童不宜)) 1/4 放假朋友上黎玩, 輸左要畫面
畫到我阿凡達甘






有一日去左大角咀black&white食甜品
六個人食左$6XX 我覺得CAKE麻麻地
MACAROON同YOGURT都好食
個兩杯朱古力太甜, 飲左一啖無人肯飲喇


然後係每個星期必做的事, 就係同我隻狗狗訓覺, 佢叫毛毛
每日番工, 佢都會好失落甘望住我
所以我星期六日會攬住佢, 攬到我要出門口個一刻


有一日唔知係邊到影到
((春天呀...


有一個星期六約左BBF到W HOTEL high tea 
我不是很多錢的..., 但是我覺得每日番工放工
個人好壓抑的, 所以一個月/幾個月一次high tea,,不太過份吧XD


因為有朋友做CHEF 所以拎左小小野比我地試
個盆栽好得意, 係tiramisu 好味呀!! 好大杯..
個兩舊係caramel cake, 我最中意caramel..
太飽, 個set個scone都冇食..衣家好想食番呀!!


兩個女仔咩都講係好開心既


借左佢部自拍神器玩KeeKee!!



有一日去左幫朋友拍野, 講頭髮護理
知道左原來洗頭時個花灑頭要貼近頭皮沖
這樣可以沖走頭皮上dirty野



有一日去了我最愛的橫岡拉麵, 係油麻地永星里
我地兩個人會叫一個套餐加小食, 套餐配有一碗小飯
最愛X燒小食



有幾日媽媽無煮飯, 就煮左係日本買既一蘭拉麵
好似話遲D係銅鑼灣開, 係就好了!! 


 好開心呀, 跟識左12年的小學同學gathering..
無所不談...每次都不知不覺傾到好夜



有一個星期六跟無見6年的中學同學去長洲..
長洲星期六好多人呀, 但係總比到旺角,尖沙咀好..

睇見都想食呀, 試左幾間..真係間間都唔同味..
我唔記得最好食個間叫咩名


夜晚去了打邊爐, 係長洲打邊爐好抵食呀, D野又新鮮..



4月中有某幾天青衣戲棚有大戲做, 場外有很多小食檔
約左朋友特登去到搵野食,,



D野真係唔係幾好食呀...係食個氣氛..
一大班人一齊排隊個時笑笑下..



有一日經過LCX有畫展睇, 最中意貓貓狗狗呀




跳tone跳得很快XD
用玫瑰花浸水, 整成冰格, 每一格加一滴精華液
用黎碌面, 收毛孔
玫瑰花+精華液可以保濕






我的雜記一個字=亂!!
就紀錄一下喇LOL


沒有留言:

張貼留言