2013年5月9日 星期四

▋一天穿搭。花花恤衫

                                                              ▋一天穿搭。花花恤衫

                                              我之前無寫過一日穿搭, 因為影相困難喇..
                                                         今次都是即興影低左咋...
                                                                 紀錄一下先


我衣家每個星期最冀盼的係星期五
工作辛苦, 星期六日放肆下!!


花花恤衫: 淘寶 LINK
頸鍊: 淘寶 LINK褲: 花園街
鞋: 連卡佛 Toms shoes
包包: Celine Micro Luggage 


請忽略我的亂髮!! 我好專心覆緊msg...


個頸鍊好易襯衫.. 我有襯過T-shirt, 連身裙都可以呀
最緊要平呀...


umum... 我部4S的影相真的不及iphone5呀,,
但係電話未壞我係唔會換嫁


個日出左去食印度咖哩
呢間食左幾次嫁喇, 好食又抵食, 老闆娘係HK人, 佢老公係印度人
所以口味好岩HK人食呀

地址: 阿拉丁咖喱屋 Aladin Mess 銅鑼灣羅素街60號富興大廈2樓




我听人講話戴尾戎可以防小人
我沒有小人要防喇, 只係覺得幾好睇, 說不定可以增加人緣
神婆來的!!
((其實都睇唔清戎指個樣tim...下次再影過

沒有留言:

張貼留言